Informacje prawne
Ogólne warunki
Te ogólne warunki obowiązują dla zamówień online składanych na stronie fabletics.si („sklep internetowy” lub „Fabletics”).
1. Dane kontaktowe dostawcy sklepu internetowego
Siedziba firmy - sprzedawcy
INTERSOCKS d.o.o.
Reška cesta 29
1330 Kočevje
("dostawca")
2. Warunki zakupu
Na stronie internetowej podane są ceny detaliczne. Sklep internetowy jest dostępny dla wszystkich użytkowników. Dostępne metody płatności dla klientów indywidualnych:
- płatność kartą: kupujący dokonuje płatności online podczas zakupów online
- za pobraniem: kupujący płaci za towar przy odbiorze
Ze względu na typ działalności w Internecie, oferta sklepu internetowego jest często aktualizowana i zmieniana.
W sklepie internetowym, oprócz regularnej oferty produktów, oferujemy także wyprzedaż outletową, czyli zapasy produktów z poprzednich sezonów, które są z tego powodu obniżone (”produkty outletowe«).
W sklepie fabletics.si zastrzegamy sobie prawo do odstąpienia od dostarczania towaru, jeśli zamówiony towar nie jest dostępny. W takim przypadku płacona kwota jest w pełni zwracana klientowi, a klient ma też możliwość zmienienia zamówienia zgodnie z punktem 9. niniejszych Ogólnych Warunków.
Ceny sprzedaży w sklepie internetowym są wyznaczane jako cena regularna, która składa się z ceny za jednostkę towaru plus podatek i wszelkie inne możliwe opłaty. Cena sprzedaży jest równa cenie za jednostkę towaru (jeden taki produkt).
Jeśli cena produktu jest obniżona, poprzednia cena sprzedaży w sklepie internetowym jest przekreślona, a obok niej wyświetlany jest procent obniżki oraz nowa cena sprzedaży, która nie jest przekreślona. Ceny sprzedaży są naszymi cenami detalicznymi, które ustala dostawca. Obniżona cena obowiązuje przy zakupie odpowiednio oznaczonych produktów.
3. Warunki handlu
Ogólne warunki sklepu internetowego są ustalane zgodnie z ustawą o ochronie konsumentów (Dziennik Urzędowy RS, nr 130/22, ”ZVPot-1«), ustawą o handlu elektronicznym na rynku (Dziennik Ustaw RS, nr 96/09 – oficjalnie zrewidowany tekst, 19/15, 189/21 – ZDU-1M, 18/23 – ZDU-1O i 30/24 – ZIUETDS ”ZEPT«) oraz na podstawie zaleceń GZS i międzynarodowych kodeksów e-handlu.
Sklep internetowy jest zarządzany przez firmę INTERSOCKS d.o.o., dostawcę usług e-commerce. W czasie rejestracji, klient otrzymuje hasło i podaje adres e-mail. Adres e-mail i hasło jednoznacznie identyfikują użytkownika i wiążą go z innymi wprowadzonymi danymi.
Po rejestracji użytkownik zyskuje prawo do zakupu.
Ogólne warunki handlu regulują działanie sklepu internetowego, prawa kupującego oraz relację biznesową między dostawcą a klientem.
4. Opis kroków technicznych koniecznych do zakupu lub do zawarcia umowy
Poniżej opisano kroki techniczne, które są niezbędne do dokonania zakupu w sklepie internetowym lub do zawarcia umowy sprzedaży.
1. Dodawanie produktów do koszyka (klient może na bieżąco korygować ilość i dodawać lub usuwać produkty)
2. Przechodzenie do części zakupowej (klient wprowadza żądany adres dostawy i wybiera metodę płatności)
3. Ostatni krok w procesie zakupu - potwierdzenie zamówienia
- klient sprawdza wszystkie dane, wprowadza ewentualne kody rabatowe
- jeśli się zgadza, ostatecznie potwierdza zamówienie, klikając przycisk ”Potwierdź zakup z obowiązkiem zapłaty«
- jeśli się nie zgadza, może wrócić do całego procesu zakupu, klikając przycisk ”wstecz« i zmienić dowolny element swojego zamówienia
- wyświetlany jest cały podsumowanie zamówienia, w tym wybrany adres dostawy, przewidywany termin dostawy, kwoty, sposób płatności
Klient otrzymuje takie podsumowanie swojego zakupu również na adres e-mail, który zarejestrował w sklepie internetowym, po przejrzeniu i potwierdzeniu zamówienia. W podsumowaniu zamówienia znajduje się również link do ogólnych warunków. W ten sposób klient zawsze ma dostęp do informacji o treści swojego zamówienia i warunkach umowy (ogólnych warunkach), które może także zapisać i odtworzyć.
5. Ceny
Wszystkie ceny są podane w euro (EUR) i zawierają podatek VAT. Klient musi zapłacić obowiązującą cenę w momencie składania zamówienia.
Obniżka cen obowiązuje dla zakupów przez osoby fizyczne oraz osoby prawne w mniejszych ilościach. W przypadku większych zakupów przez osoby prawne przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę, jeśli wcześniej skontaktujesz się z nami na adres fabletics.trgovina@intersocks.com.
Dostawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen.
W przypadku zmiany ceny produktu podczas przetwarzania zamówienia, dostawca umożliwi klientowi odstąpienie od umowy, jednocześnie dostawca może zapewnić rozwiązanie, które będzie akceptowalne zarówno dla dostawcy, jak i dla klienta.
6. Płatność
Sklep internetowy umożliwia elektroniczną płatność kartą przez internet lub za pobraniem przy otrzymaniu przesyłki.
Płatność jest możliwa tylko jednorazowo. Dostawca wystawia fakturę na nośniku trwałym, z rozbiciem kosztów. Fakturę za zakup klient otrzymuje w paczce wraz z zamówionym produktem.
7. Dostawa
Zamówienia złożone w piątki po 12:00, w soboty, niedziele lub w dni wolne od pracy są traktowane jak zamówienia złożone w następnym dniu roboczym.
Będziemy Cię na bieżąco informować o przewidywanym terminie dostawy poprzez e-mail (zamówienie potwierdzone, zamówienie zakończone i wysłane), dzięki czemu będziesz na bieżąco z aktualnym statusem zamówienia.
Dostawa zamówionych produktów odbywa się od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni wolnych od pracy.
Koszty dostawy dla klienta:
|
WARTOŚĆ KOSZYKA |
CENA ZA DOSTAWĘ |
|
0 - 39,99 € |
3,90 € (za pobraniem: 4,90 €) |
|
ponad 40 € |
0,00 € |
Dostawca dołoży wszelkich starań, aby Twoje zamówienie zostało dostarczone w przewidywanym czasie, jednak nie bierze odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie spowodowane okolicznościami po stronie przewoźnika.
8. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży, zwrot towaru
Klient, który jest konsumentem, ma prawo w ciągu czternastu dni od dostawy towaru poinformować dostawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży, nie musząc podawać powodu swojej decyzji. O zamiarze zwrotu klient musi poinformować dostawcę pisemnie najpóźniej w ciągu 14 dni od odbioru towaru pocztą elektroniczną na adres fabletics.trgovina@intersocks.com lub pocztą tradycyjną na adres INTERSOCKS d.o.o., Reška cesta 29, 1330 Kočevje. Jeśli klient zwraca towar dostawcy w ciągu terminu na odstąpienie od umowy (tj. 14 dni od dostawy towaru), jest to traktowane jako oświadczenie o